معرفی بازی | آقای هارپر در جاده‌های مرموز
  • کد مطالب: ۱۳۵۲۷۳
  • /
  • ۲۶ آذر‌ماه ۱۴۰۱ / ۱۰:۴۶

معرفی بازی | آقای هارپر در جاده‌های مرموز

در بازی امروز می‌خواهیم برای عبور از مسیرهای پرپیچ‌وخم و رساندن آقای هارپر به مقصد مورد نظرش، با او همراه شویم.

علیرضا وفایی نیا - در بازی امروز می‌خواهیم برای عبور از مسیرهای پرپیچ‌وخم و رساندن آقای هارپر به مقصد مورد نظرش، با او همراه شویم.

بازی «کلیف هارپر» از آن بازی‌های زیبا و البته سخت است که شما را با قهرمانی متفاوت در راهروهای تنگ همراه می‌کند. در این ماجراجویی باید با ضربه به نمایشگر در زمان مناسب به کلیف کمک کنید تا از روی موانع بپرد یا مسیرش را با سرعت تغییر دهد.

واکنش سریع، مهم‌ترین نکته در کنترل آقای هارپر است و اگر یک لحظه زودتر یا دیرتر در مسیر بپرید یا تغییر مسیر اشتباهی داشته باشید، در دام مانع‌های مختلفی که در هر مرحله پیش روی شما قرار دارند گرفتار خواهید شد و مجبور می‌شوید مرحله را از اول آغاز کنید.

در طول هر مرحله، به‌جز عبور از مانع‌ها و تغییر مسیرهای به‌موقع، باید تا جایی که می‌توانید سکه‌ها و جایزه‌هایی را هم که در مسیر قرار دارند به دست بیاورید.

جمع‌آوری سکه‌ها و پیشروی در مرحله بدون گیر افتادن در گل و لای یا برخورد با سنگ‌های عظیمی که از پشت به شما نزدیک می‌شوند، از جمله مواردی است که باید برای کسب امتیاز بیشتر رعایت کنید.

هرقدر که سکه‌های بیشتری در طول مراحل جمع کنید، می‌توانید وسایل و لباس‌های مختلفی برای آقای هارپر بخرید. هم‌چنین بازی دارای شخصیت‌های مختلفی است که برای خریدن آن‌ها باید به بخش فروشگاه بازی رفته و از سکه‌هایی که در مرحله‌ها جمع کرده‌اید، استفاده کنید.

برای عبور از مسیرهای پرپیچ‌وخم به آقای هارپر کمک کنید.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.